Logistiken (Ninni)

Det känns som om jag inte riktigt har koll på läget.
Räcker maten?
Har alla sovplats?
Har Anna koll på snapsvisorna?
Vad har jag så här långt glömt att packa?
Lap topen är iaf packad så lite liveblogg ska vi nog kunna bjuda på.
Var är stugnyckeln?
Och hur ser det egentligen ut med logistiken? Det har varit ett litet pussel, ska ni veta.

Har jag missat nån nu???

Torsdag:
Jag och Per tar kingcaben ner för att slippa ta släpan.

Malin och Kasper tar egen bil för Malin jobbar imorgon och åker redan på fre f-m.

Anna, Arvid och Frida åker så fort Sportif stänger. Eventuellt åker Hanna K med. Avve kör.

Jens och Malin åker egen bil, via Norrköping.

Fredag:
Lotta och Peter tar egen bil. Julia åker med?
Malin åker hem.

Lördag:
Lotta, Peter och Kasper åker hem.

Malin och Jens åker till Malta istället.

Jonas tillkommer alt. Hanna åker hem???

Resten åker hem söndag.

Försök att hålla humöret uppe i bilarna! Inget tjafs i baksätena.
Se upp för gubben i de gröna stövlarna som står vid Söderköpings golfklubb...
Kisspaus kan rekommenderas vid Valdemarsvik. (Om ni kan kan hålla er, alltså. Så långt är det faktiskt inte.)
Från och med att ni parkerar är det förbjudet att tala om rysslandsmatchen då det riskerar att dra ner stämningen.

Ja.
Det var väl allt för nu.
Nu ska jag packa Ragges midsommaroutfit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback