Hannas student (Ninni)

Har man en lillasyster som Anna kan man ju tycka att det räcker mer än väl.
Men inte för mig.
Jag har en fusksyster också.
Det är Malins lillasyster Hanna och igår tog hon studenten.

GRATTIS!

bild-012
Kvinnan för dagen!

bild-014
Värdinnan

bild-044
Man blir aldrig besviken på maten hemma hos Jens och Malin.

bild-025
Paketöppning. Hanna fick gröna glas och karaff från BodaNova av oss.

bild-038
Hanna-panna och jag.

bild-043
Jag var ju tvungen att prova mössan. Omedelbart drömde jag mig tio år bakåt i tiden. Tänk vad snabbt tiden har gått!

bild-028
Malin hade visst hällt upp lite många glas med bubbel. Av någon anledninga hamnade de hela tiden hos mig. Jag tror att Conny var den skyldige.

bild-047
På kvällen byttes gästerna ut. Släkten åkte hem och vännerna kom, och det blev lika trevligt en gång till. Här är Henrik och Anna.

bild-050
Ragge hittade en kompis som var på samma nivå. Det bästa med kompisen Elsa var att hon frikostigt delade med sig av sina smörgåsrån. Att de var lite dreggliga tyckte Ragge bara var trevligt.

Än en gång, grattis Hanna! Och lycka till med konsten och på folkhögskolan!

Kommentarer
Postat av: Linus

småbilder... för en annan som missade den så får du faktiskt ta o maila till mig tycker jag =)

2008-06-15 @ 02:26:06
Postat av: Ninni

Bloggen är knäpp. Jag mailar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback