Lennart Hyland (Ninni)

I lördags var vi hos Barbro och Rolf i deras stuga utanför Bankekind.
Vi hade jättekul! Som vanligt alltså.
Vi körde Rolfolympics. (Det är obligatoriskt vid varje besök. Ni andra kanske skulle kalla det åtta-kamp.)
Jag kom sist...
Det bjöds på delikat mat också.
Och till den många minnen och ännu fler skratt.
Man kan tycka att det är lite av ett under att Anna och jag inte har fått fler bestående men av vår uppväxt...
Nävars. Bättre än vi hade det kan man nog knappast få.

Inläggets titel kanske verkar kryptiskt...
Men jag tror att det får förbli så.
Tingelingeling.


Pappa och Joppe med Sviestadsjön i bakgrunden.

     

      

     

      

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror att det handlar om att när jim och rolf var unga, kunde man veta när de druckit för mycket för då började de sjunga om lennart hyland?

2008-07-14 @ 14:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback