Sex and the City-kväll (Ninni)

Vi var på bio igår, brudarna och jag.
Det var en skojig kväll.

Filmen får fyra Manolo Blahniks av fem möjliga.
Tyvärr hade vi lite svårt att koncentrera oss på filmen för på raden bakom satt hela Satc-fancluben.
De skrek, diskuterade högljutt och applåderade om vartannat.
I början var det lite gulligt med efter ett tag blev det lite väl mycket.

Typ så här:
När Carrie och Big hånglade:
Illtjut så att alla i salen fick tinnitus, följt av applåder, följt av snyftningar.
När Samantha köpte hund:
Åhh Guuuuud så dullig. Så dulledullig. Dulledulldullig.
När samma hund tar ut sina sexuella frustrationer på en kudde:
(Åcklat skrik) Fy faaen vilken äcklig jävla äckelhund.
När man fick se en väska:
(Illvrål av samtliga) Den har jag! Har du? Åh, jag vill också ha! Cravings!! Måste ha! (Följt av en ganska högljudd väskdiskussion)

Så höll det på.
Anna blev efter en stund lite provocerad så hon började också oooha och aaaha lite här och var. Helst där det inte passade alls.
Vi andra skrattade så att hela stolsraden guppade och kunde då som sagt inte riktigt koncentrera oss på filmen..

Sen gick vi till BK för lite Tapas och varierad dryck. Själv drack jag cola.


Carrie, Charlotte, Miranda och Samantha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback