På Stan (Anna)

Idag har jag varit i Norrköping och gått på stan med Gulla. Det var så trevligt så. Men ganska svettigt. Jag hittade äntligen ett rosa diskställ! Jag är så nöjder! Annars köpte jag bara lite underlinnen och tajts. Och god mat. Men jag hade glömt min diabetes-väska hemma så vi fick snällt gå till apoteket och hämta nytt.

Sen satt jag lite på balkongen och solade. Det blev varmt. Då åkte jag och badade i Ninni och Pers pool. Då kom dom hem. Så vi spelade lite Guitar Hero. Först med Ninni. Sen med Per. Vi var på samma nivå ungefär. Ninni spelade ju på expert.

Nu ska jag åka hem. Jag har snyltat Internet och några Ahlgrens bilar. Annars hade jag faktiskt med mig egen matlåda.

Imorn ska Ninni och jag åka och bada. Jag vill till Varamon. Det vill inte Ninnijävel. Så det får bli Nässja. Det duger.

Kommentarer
Postat av: Tania

varamon!! dit ska vi. då kan vi leka!

Postat av: Anonym

var ligger nässja?

2008-07-24 @ 06:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback