Kväll i Trädgårdslund (Ninni)

Hanna och jag har haft en riktigt mysig tjejkväll.
Stallet, prat, matlagning, prat, middag, prat, te och så lite mer prat.


Man kan lugnt säga att jag tog Hanna på bar gärning när jag kom dit. För bar var hon. Om huvudet alltså. Förutom avsaknaden av hjälm så såg det mycket bra ut!


Hannas nya fina blommiga skor.


Efter en stund dök Kicki upp för att ta en tur på Abbe. En liten pratstund hann hon med innan. Snart ska Kicki på semester och då får jag äran att vara hästvakt. Det ska bli jättekul!


Jane och Håkan hade visst fått upp en ny skylt i trädgården sedan Ragges senaste besök...



Trädgårdslund pryds av Janes häftiga konst. Den här stenfågeln gillar jag skarpt!
Om ni är nyfikna på vad Jane mer har hittat på kan ni titta in hos henne här.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vad mysigt att du kom förbi! Snart får vi rida ut tillsammans dessutom! Kram kram kram

2008-07-02 @ 08:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback