Konserten (Anna)

Det var en helt fantastisk konsert! Den går upp på en delad etta-plats med den på Stadion. Helt fantastisk. Det går ju inte beskriva hur bra det var. Men jag ska garanterat gå i Norrköping med. Det var många gamla låtar, det tycker jag är bra. Sen hade jag ju viljat höra Klåparen (en av mina favoriter) men den blev ju bortröstad... Synd. Utan dina andetag är ju jättebra med alltså, men Klåparen är ju Klåparen.

Jag var så lycklig  när konserten var slut. Det var så bra. Jag behöver ingen annan musik än KENT.



Som förband spelade Håkan Hellström. Det var skitbra det med. Det var två konserter i en. För Håkan kändes inte som ett förband, utan det var som en egen konsert. Han är också riktigt bra, tycker jag. (Ja, jag är ganska svensson....)



Kommentarer
Postat av: Marcus

Jag såg honom på Peace and love och kan inte annat än att hålla med. Han är riktigt grym live! Gillade honom inte alls innan. :) Hoppas ni har det bra nere i Mantorp! Hälsningar /Marcus

2008-07-14 @ 23:10:01
Postat av: Tania

det var helt fantastiskt.

2008-07-15 @ 01:30:00
Postat av: anna

Postat av: anna

Menar du honom som Håkan Hellström, eller honom som i Kent? Hahahaha. Nej vars, håkan var ju jättebra med, men kent var ju helt suveräna. Hur är det hos dej då? Jag har redan betalt in för nästa gymnastiktermin, men eftersom jag tog bort gipset idag så får vi se hur mycket jag kan vara med i början.

Kram.

2008-07-15 @ 14:25:24
URL: http://kellandersisters.blogg.se/
Postat av: Marcus

Jag såg faktiskt båda, så det spelar ingen roll, men det var Kent jag menade. ;) Annars är det fint här. Full fart! 4 av 5 toasters. Jag ska nog fixa så jag slipper vara tränare på gympan i nästa termin. Det är mycket roligare så. Min ena bror ska flytta in hos mig i höst också, tar med honom till gympan någon dag. Du får börja träna upp styrkan i armen så du kan vara med så tidigt som möjligt. Ha det fint! Kramar

2008-07-15 @ 14:52:58
Postat av: anna

Ja han Kent är ju bra men inte lika bra som hon ABBA.

2008-07-19 @ 12:03:15
URL: http://kellandersisters.bloog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback