ÄNTLIGEN!!! (Ninni)

Det är den 23/7 och äntligen är sommaren här!







Har spenderat dagen vid havet i Gryts skärgård.
Alla njöt.
Särskilt Ragge.

Det är ju det har man (jag) har väntat på i nästan två måndader nu...
Underbart.

För att göra dagen ännu lite bättre har jag ridit Abbe ikväll.
Jag avslutade med att rida lätt C-programmet från när jag var tio år och dömde samtidigt mig själv.
Tyvärr blev det inte några jättehöga poäng.
Domare...
Det är svårt det där med bedömningssporter.
Men jag hade kul, och det är ju det viktigaste.
Eller hur?

Imorgon blir det bad-dag igen.
Anna vill till Varamon, sägs det...
Vi får väl se...

Kommentarer
Postat av: Alexandra

guuuuuuuuuuuuuuud va underbart.

2008-07-24 @ 13:52:08
Postat av: Ninni

Mmm.. Verkligen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback