Vad hände med syjuntan? (Ninni)

Tänk vad lätt det är att distraheras när man håller på med nåt tråkigt.

Jag skulle rensa garderoben. Och gjorde även så, en liten stund. Sen hittade jag min stickväska...

image1375

Stickan hade glidit ur och massor maskor hade trillat av. Var ju tvungen att fixa det. Sen var det lite kul att sticka. Jag insåg att jag borde sätta lite fart med stickningen om det ska bli klart nån gång. Baksidan behöver ju en framsida. Så nu har jag suttit i soffan med en kopp te och lite Häagen Dasz och pratat i telefon och stickat istället. Mycket trevligare än att rensa garderoben.

Men tjejer, har vi lagt ner syjuntan eller? Jag tycker att vi bestämmer en ny syjuntetid imorgon på bokcirkeln.

Om en stund ska vi till Cici och Daniel och äta nybakade bullar.

Hepp!

P.S. Jag hittade mina glasögon. Det var tur, trodde att de låg kvar på hotellet i Barcelona.

P.S. 2. Varför hade jag ställt in Bregott-paketet i frysen i morse?


Kommentarer
Postat av: Linda

Hellre frysen än städskåpet....där jag hittade mitt bregott efter en mkt trött morgon...=)

Postat av: frida

bra Ninni, vi måste ta tag i det igen!

2008-01-15 @ 16:54:56
URL: http://fridur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback