Stolta gymnaster (Ninni)

Den här bloggen är verkligen helt värdelös en del dagar. Då syftar jag inte på det Anna och jag skriver, utan på blogg.se. Nu gör jag ett nytt försök...

Av olika anledningar gymnastiserade jag inte idag. Malin och Anna fixade dagens träning. Jag åkte bara förbi med t-shirtarna. De gjorde, som väntat, stor succé.

Vi tog först några fina gruppbilder. Sen lite bilder hit till bloggen.

Check it out.
Fina och blåa!

174189-1460
Snygg rygg..

174189-1459
Malin i fina tränartröjan.

174189-1458
Sen fick Elin kramp i pek-tån. Det tyckte alla var intressant.

Fint som snus!

På tal om snus. Jag fick visa leg när jag köpte snus åt Per härom dagen. Då blev jag glad.
:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback