Gympa i långkallingar (Ninni)

Idag har jag varit ett riktigt busy bee. Dessvärre på stackars Annas bekostnad. Eftersom vi hade långkonferens på jobbet tvingades hon ta lillgympagruppen ensam. Sorry..

Det finns möjligen inte nån där ute som är intresserad av att hjälpa till att träna världens roligaste gymnaster? Hör av dig till Anna eller mig isf!

Sen körde vi hårt. Vi brukar ju alltid skriva om hur duktiga de är - och det är de verkligen också - men inte så mycket idag. Vi fick avbryta voltandet för det kändes inte riktigt säkert och det var inte heller särskilt kul. Hur ska det här gå på söndag? Ni missar väl inte uppvisningen? 16.00 i Klämmanhallen!

174189-1507
Först uppvärmning. Här tränas fame-hopp. Remember remember remember.....

174189-1508
Sen stretcha. Anna skulle iväg och släppa ut några minkar efter gympapasset.

Jag hade i morgonstressen glömt att packa träningsbrallor. Men byxlös är inte samma sak som rådlös. Jag fick till allas nöje helt enkelt träna i långkallingar/tights. Det gick bra ända tills de vuxna skulle igång med sin gympa. Då kände jag mig lite besvärad..

174189-1505
Några fina volter blev det ändå - även om de var lätträknade. Här är Alicia.

På torsdag blir det nya tag.

Kommentarer
Postat av: celine

tävling!!! voila! här har ni väskan!
Den som blir kommentar nr 1000 vinner en fin väska som kostar 490;-kr!!!!
Du kan ju väl chansa !
OBS!Fler kommentar fler chans:)
kram

Postat av: Marie-Louise

För villka åldrar har ni gymnastiken?

2008-02-13 @ 18:58:01
URL: http://OliviasMamma.bloggagratis.se
Postat av: Anna

En grupp 02-00, en grupp 00-96 och en grupp som tränar två gånger i veckan med 99-93.
Du kanske vill flytta hit och hjälpa till? :)
Kram!

2008-02-13 @ 19:32:50
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Marie-Louise

Jag vill flytta *hem* igen. Eller till LKPG. Jag har en dotter som tycker om gymnastik. Därför jag frågade lite om villka åldrar ni har. Hon är född 01. Kram

2008-02-15 @ 10:42:02
URL: http://oliviasmamma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback