Afrikansk dans och raka armar är dagens mission (Anna)

Ikväll har det varit gymnastik. Hurray! Jag var med Sara och vi tränade på
A) hjula (jag)
B) ha raka snygga armar och inte lite halvslappa som vi tydligen brukar
C) gå upp på händer jämfota
D) vara ivägen

Framförallt det sista gick jättebra. Men vad roligt vi hade!

Vi freestylade också lite afrikansk dans. Sara såg ut lite såhär då.

174189-1480


JÄTTELÄCKERT!

image1481
Sara Göthman som jag brukar kalla henne när jag vill säga hela hennes namn, hon kan stå på händer hon!

Sen stretchade vi lite och jag fick inte ta en bild på Magnus när han hade fötterna bakom huvudet. Så här får ni en bild på mig istället. (självklart INTE med fötterna bakom huvudet, det kan inte jag.)

image1482

Dessutom var Marcus tillbaka - hurra - och hade jättekorta shorts på sig.

Nu ska jag sova. Jag måste städa imornbitti för det ska komma folk och titta på lägenheten på kvällen kl. 18.30. Intressant va?

Skepp o'hoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback