Vilken jädra fest alltså! (Anna)

Gårdagens fest hos Arvid går in på årets top-20-festlista direkt. Ganska högt upp.

Jag visste att det skulle bli ett roligt kalas när Arvid meddelade att han hade köpt sprit för 1200 kr. Här skulle drickas drinkar! Det var strawberrydaiquiri (en favoritdrink), världens starkaste mjölkdrink och så några andra drinkar, och öl och vin på det. Och för mig även en hel påse stjärnor-chips.... Det hela inmundigades till buzz, guitar hero och singstar.

Och det gamla hederliga vattenfallet! Det sitter aldrig fel alltså. Straffdrinken blev dock ganska äcklig. Mjölkdrink och öl är ingen bra kombination. Skummet skar sig.

Förresten, vilka var vi på festen då? Jo vi var åtta stycken: jag, Frida, Arvid, Jesper, David, Filip, Kribba och Majsan. Majsan är Arvids pappegoja. Hon gillade inte lime.

Jag ska inte skriva så mycket om att vi blev fulla och så för det gillar inte min mamma och pappa, men Frida och jag konstaterade ett tag att vi drack två drinkar, en öl och ett glas vin samtidigt. Jag vilade sedan lite på köksbordet. Arvid vilade på köksgolvet.

Sen kom Ninni och hämtade mig. Jag låtsdades som vanligt att jag knappt hade druckit nåt alls. Det är konstigt det där. Jag har alltid bara druckit fyra öl...

Bilder kommer imorn. Jag glömde kameran hos Arvid. Jag glömde också ett par byxor, en hood, en t-shirt och några använda kanyler.


(PS. Se bilder hos
Frida.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback