Vad heter hon egentligen? (Ninni)

Ikväll har Anna och jag varit på styrelsemöte.

När vi skulle presentera oss sa jag självklart:
- Hej! Jag heter Kristin.
När Anna skulle presentera sig sa hon inte lika självklart:
- Hej! Jag heter Kristin.

Därefter uppstod förvirring och generat fnitter.

Samma förvirring rådde inte förr.
Fram till att Anna var 15 år svarade hon nämligen Hej det är Anna Karin Maria Kellander varje gång någon ringde hem till oss.
Då fanns det minsann ingen risk för missförstånd.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag heter Kristin.

Postat av: Hanna Panna

I mina ögon/öron....hmmm vad säger man? Iallafall så kommer du i något av mina organ alltid vara lilla Anna Panna!

2008-12-03 @ 23:01:36
Postat av: Hanna Panna

I mina ögon/öron....hmmm vad säger man? Iallafall så kommer du i något av mina organ alltid vara lilla Anna Panna!

2008-12-03 @ 23:01:41
Postat av: Hanna Panna

I mina ögon/öron....hmmm vad säger man? Iallafall så kommer du i något av mina organ alltid vara lilla Anna Panna!

2008-12-03 @ 23:02:05
Postat av: Hanna

Ert kommentarfält är kokobello! Det är inte jag som upprepar allt tre ggr! Om jag inte sov de första två gångerna....

2008-12-03 @ 23:03:56
Postat av: Hanna

Ert kommentarfält är kokobello! Det är inte jag som upprepar allt tre ggr! Om jag inte sov de första två gångerna....



2008-12-04 @ 14:32:00
Postat av: Hanna

Ert kommentarfält är kokobello! Det är inte jag som upprepar allt tre ggr! Om jag inte sov de första två gångerna....



2008-12-04 @ 14:32:34
Postat av: Hanna

Ert kommentarfält är kokobello! Det är inte jag som upprepar allt tre ggr! Om jag inte sov de första två gångerna....



2008-12-04 @ 14:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback