Dan före dan (Ninni)

Vilken vacker dag det har varit!
Det är så fint när träden är precis vitluddiga.
Det är inte bara träden som är luddiga, förresten.
Även Ragges mustasch blir vit i det här vädret.
Stiligt!



Nu har jag ju inte hunnit njuta av det vackra vädret så värst mycket idag.
Största delen av dagen har spenderats med långträning i T1-hallen tillsammans med några av våra tappraste gymnaster.
Det verkar vara många Mantorps-barn som får spendera jullovet i sjuksängen.
Stackarna.
Influensa verkar vanligast med flera verkar även ha drabbats av maginfluensa (HU!!).
Min lilla spritflaska har alltså använts flitigt idag.

Imorgon är det min födelsedag.
Eller om nån halvtimma rättare sagt.
Förstår inte hur födelsedagen kan komma som en överraskning år efter år?
Jag borde väl ha vant mig?
Är jag verkligen ett år äldre? Redan?
Vad snabbt det gick...
Lite firande hoppas jag i alla fall på.
Föräldrarna har bjudit in till födelsedagslunch.
Och på kvällen är vi bjudna till Malin och Jens på födelsedagsmiddag.
Jag delar nämligen min stora dag med Jens.
Däremellan ska besök hos frissan, shopping, tårtbak och lite andra festförberedelser hinnas med.

Nu önskar jag er alla en fin 30 december.
En mycket bra dag, om ni frågar mig.
;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback