Det närmar sig... (Ninni)

Eftersom jag har så mycket fritid tänkte jag lägga ännu en aktivitet till min agenda nästa år.
Blir ni nyfikna kan ni titta på
den här sidan och sen klicka på punkt 16.

Den stiliga mannen med ordförandeklubban är för övrigt min käre far.

Imorgon är det Lucia.
Äntligen kanske en smula julkänsla vill infinna sig.
Nu när det dessutom är snö och allt.
Sen är det helg!
En fullspäckad sådan.
Julklappar ska shoppas, hemmet ska fixas, julbord ska ätas, och en massa annat.
Nä. Jag känner mig inte alls stressad.


Kommentarer
Postat av: Jonas

Grattis! Riksdagsledamöterna har väl fyra år innan full pension, vad har du lyckats deala till dig? :)

2008-12-11 @ 23:49:12
Postat av: Linus B

Ninni du får lova o styra upp en kväll med guitar hero nu när jag kommer hem nästan en hel vecka kring jul!

2008-12-12 @ 02:35:10
Postat av: Alexandra

Grattis, se nu till att ha målet som stadsminister. Tänk vad bra det skulle bli =)

Postat av: Lotta

Grattis grattis!

2008-12-12 @ 18:45:40
URL: http://charlotteesping.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hoppas du kryat på dej så du orkar med helgens alla aktiviteter! Kram

2008-12-12 @ 20:47:19
Postat av: Jill

Vad roligt! Nu är vi nästan kollegor då ;)

Från en som jobbar på förvaltning kommer ett råd om att du verkligen engagerar dig och läser på (vilket dock känns som att du har i din personlighet utan att jag behöver säga det). Vet hur det känns när nämndemän bara sitter av tid och tar beslut i sådant de inte är insatta och har kunskap om...



Men just unga engagerade och utbildade ledamöter som du är precis vad som behövs. Jätteroligt.

2008-12-15 @ 10:33:08
URL: http://wegerup.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback