Ninnis topp-3-lista (Anna)

Tydligen lovade jag Ninni i natt när hon fick åka och hämta mig för jag hade missat tåget att jag skulle skriva en lista på bloggen om varför hon är världens bästa syster.

3. Hon hämtade mig hos Arvid i natt fast hon hade gått och lagt sig. Hon har hämtat mig väldigt ofta på väldigt många andra ställen också. Och kan hon inte hämta när man ringer så fixar hon alltid nån som kan, tillexempel nån gammal vän till Per eller så.

2. Ninni lagar god mat som hon gärna bjuder på. Bjuder gör hon ofta! Väldigt generös med allt från macka på Shell till tvättmaskin. Det håller nog Ninnis vänner med om. Hon är inte snål ni! Snåla människor är de värsta jag vet.

1. Ja, vad ska man säga. Nu kommer ju Ninni bli rörd och sitta med tårar i ögonen när jag skriver det här, men hon är ju bäst helt enkelt. Schystast. Imorrn har hon tillexempel bjudit med mig på hockey. Vilken fantastisk människa hon är.

Bubblare: Hon är snygg också.

Kommentarer
Postat av: Ninni

...

snyft


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback