Jag lever..... (Anna)

Tjena fan. Jag ber om ursäkt för min frånvaro på bloggen. Jag har inte haft tid. Jag har jobbat, jobbat, firat jul, sjungit i kyrkan, vart full, velat sova, jobbat, jobbat ännu mer och läst en bok. Jag har inte ens sett på teve. Förutom nu då, Körslaget. Helt gudomlig är han, Timo Räisänen.

Igårkväll var jag ute med Johanna. Vi gick ut tillsammans iallafall, även om vi tappade bort varandra sen och jag hade ångest och trodde hon hade dött. Jag hade ju hennes plånbok och jackbricka och framförallt hennes läppglans. Jag har just fått reda på att hon lever iallafall. Så jag kan andas ut.
Annars hade vi ju jätteroligt innan. Sen hade vi ganska roligt ute. Det blir ju oftast så. Men när jag träffade Alexander Avelöv ute som jag har varit barnvakt åt så insåg jag hur gammal jag är. Han är liksom -89! 
Förutom det så pratade jag mest med Erik Qvarnström och vi diskuterade högstadiet. Det var roligt!Det var många gamla vänner ute. Det är kul. Men lite dans hade ju inte varit fel. Det enda jag gjorde var stå på skallen när jag sjkulle showa lite. Det gills knappt.

Idag har rean börjat. Folk är som gamar. Jag har hosta så att det känns som om man ska spy hela tiden. Bränner i bröstet som klorin.

Nu hämtade Ninni och Per Ragge som jag har hundvaktat ikväll när de har varit på hockey. Jag ska gå och lägga mig efter teven faktiskt för jag som typ inget i natt och sen har jag asjobbat.


Kyss och hej!

Kommentarer
Postat av: frida

det kanske rent av blir en Timo-dröm inatt igen? kom han någonsin ur det där papperskorgen egentligen?

Postat av: frida

jag måste bara rätta mig själv:

DEN där.

tss, förkylningen påverkar till och med skrivandet.

2008-12-26 @ 22:04:41
URL: http://fridur.blogg.se/
Postat av: Linda

angående det där med 3 namn; jag VET!! jag störde ihjäl mig på det oxå!! idag hämtade jag ett underbart litet paket på posten! fantastisk väska men linnet vart jag lite besviken på, tills jag insåg att jag hade det bakåfram. då blev jag glad och nöjd med även det=))) kram kram. ps. jag ska försöka ta mig till linköping så snart det bara går!

2008-12-27 @ 16:36:53
URL: http://tulpangnissel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback