Fullspäckad dag (Anna)

Idag har allt gått ett i ett. Ni vet som tåget som går oftast.

Jag har klippt mig hos Carro. Hon är galen.

Jag har jobbat nästan hela dagen.

Vi har urnsatt morfar Stig. Det var fint.

Jag har varit i kyrkan och sjungit.

Det var det. Halv nio på morgonen till halv tio på kvällen.

Jag har hört att ni vill läsa mer om mina katter. Här kommer lite: Nån har rivit i tapeten bakom sängen. Så igår klippte jag klorna på dem. De är så snälla alltså. Kurrar lite och spretar med klorna så det bara är och klippa. Lady hade förövrigt en tova i stjärten häromdagen.

Nu ska jag sortera bilder på datorn. Imorn blir det kort från superfesten (alltså festen som var super) i lördags. Snälla Arvid har varit och lämnat min kamera!

Schiffonjé! (det var ett svårt ord att stava!)

Kommentarer
Postat av: frida

kort, kort, kort!!!



vi ses snart.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback