En snabbis (Anna)

Nu ska jag duscha för jag har tränat. Det har gått ganska bra med foten. Mindre bra med handen. Men jag ger inte upp.

Idag har det varit skittråkigt på gymnastiken. Många barn var gnälliga och okoncntrerade och slog sig och gu vet vad. Ninni och jag blev arga. Blä.

På jobbet hände det inte heller så mycket. Pelle var gnällig och okencentrerad och slog sig och gud vet vad. Nej vars, jag ljög. Pelle var glad för vi äntligen hade telefoner igen. Våra är borta. Förmodligen har vi råkat slå in dem i ett paket. Så någon får en telefon på köpet när denne öppnar sin julklapp.

Nu blir det dusch sen Boston Tea Party. Det lär bli kul idag.

Eh. Kyss.


PS: Frida 93:

Hej Anna.
Jag tycker om en kille som heter Jonas. Vilken årstid tycker du bäst om? Jag tycker mest om sommaren. Fast jag tycker om alla årstider. Samlar du på något? Jag samlar på sudd och frimärken. Jag blir glad varje gång jag får ett brev. Både för brevet och frimärkets skull.

- Vet du varför Mammutarna dog ut?
- Det fanns inga Papputar!

Hej då från Frida D



(vad fint att hon samlade på frimärken....)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Men Anna, hur stavas egentligen okoncentrerad? :)

Postat av: Anonym

Boston Tea Party var sjukt :)

2008-12-02 @ 22:35:54
Postat av: Anna

OKONCENTRERAD ):



(Ja, det var bra. Men lite äckligt också....)

2008-12-04 @ 22:27:31
URL: http://kellandersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback