En jätterolig kväll med underbara vänner! (Ninni)

Eftersom Ragge var borbjuden till grannarna i lördags passade vi på att gå ut. (Eller var det tvärt om?)

Vi mötte Anna och Martin på stan och sen gick vi till Sangria och åt och drack tills vi sprack. Nästan i alla fall. Sen gick vi vidare till Bishops Arms och låtsades vara öl- och whiskyexperter.



Varför tar vi oss inte tid till sånt här oftare?
Så jäkla busy and important är vi väl ändå inte?

Ragge hade lyckligtvis skött sig och inte ställt till med några större katastrofer. Däremot tror jag att världens bästa grannar sov väldigt gott i natt... Tusen tack för hjälpen!



Och nu är det måndag och en ny vecka.
Hoppas jag. Det vore jobbigt om det var en gammal vceka.
Det är drygt två veckor till jul och jag har inte köpt en enda julklapp.

Ikväll tycker jag att alla som inte har nåt för sig ska passa på att avnjuta vår gymnastikuppvisning!
 Kl 17.00 i Vifolkahallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback