Bastu (Anna)

Ikväll har jag gjort många saker. Jag har ju först varit på kören och sjungit. Och ätit kärleksmums.

Sen åkte jag in till gymnastiken för det var sista gången för terminen. Det firade vi med att basta efter träningen. Vi som bastade var jag, Karin, Niclas, Martin, Martin, Magnus, Jonatan, Gabriel, Stefan och Sivan/Andreas. Men han åkte hem lite tidigare.

Jag tog många läkra kort såklart. Det är inte klokt vad alla blir snygga inne i bastun.

Roligt hade vi iallafall. Väldigt intressanta samtal om saker jag inte vill skriva om på bloggen. Men jag vill tacka er alla för en trevlig kväll. Lite extra vill jag tacka Martin K som var vänlig att visa sig naken för mig. (Man ska tydligen inte sticka in huvudet i killarnas omklädningsrum när man vill säga hej då).





















Nu ska jag sova. Det blir ett roligare inlägg imorn. Då ska jag till sjukhuset med handen igen. Bäst att sova.

Kyss!

Kommentarer
Postat av: Magnus (a.k.a. skruvmejseln med de roliga skorna)

Trodde det skulle bli betydligt immigare bilder, var ju helt okej.



Saga: Anna skulle till stan för att rösta (Anna är sån, mycket ansvarig av sig). Hon kastade sig upp på sin vita ponny och travade ut ur Mantorp i en faslig fart.



Mycket snart stöter hon på en familj bävrar där äldsta sonen har ett par ascoola Mark Eckō-sneakers. Grön av avund kastar hon sig av ponnyn och börjar brottas med äldsta sonen bäver. Hon får dock erkänna sig besegrad när pappa bäver lägger sig i och vrider om armen i nåt slags polisgrepp.



En smula moloken haltar Anna tillbaks till ponnyn och rider vidare mot stan. Bara metrar senare sveper en hök ner och snor hennes fina märkeskeps, fly förbannad sätter hon av i galopp efter tjuven. Men som tur är så har Martin med den höga salton vägarna förbi i sin grävskopa och intet ont anande så landar högen i skopan för att vila (det är rätt svårt (och jobbigt) att flyga med en keps i klorna). Haha! utropar Martin och voltar upp i skopan och snor åt sig kepsen. Anna återfår sin fina keps och rider glatt nynnande på System of a Downs senaste vidare mot stan.



Helt plötsligt blockeras vägen av en särdeles irriterad tapir! Det är visst ingen ände på äventyren idag muttrar Anna buttert när hon svingar sig ur sadeln för att höra vad som står på. Tapiren informerar henne om att hon minsann måste klia honom på ryggen om hon ska få passera. "Nä, någon måtta får det faktiskt vara!" utbrister Anna. "Vi som har svans måste hålla ihop!" "Men du har ju ingen svans" anklagar tapiren. "Joho!" säger Anna "kolla kellandersisters.blogg.se så får du se". Tapiren surfar in med sin iPhone låter sig motvilligt övertygas av den hjärtskärande historien.



Äntligen får Anna komma till stan och rösta, "det är ju inte varje dag det är Idol-final" myser hon förnöjt (i Mantorp har man ännu inte fått telefoner vilket gör det svårt att rösta där). Efter ett väl utfört värv firar hon med en riktig bläcka medan ponnyn förbryllat tittar på när Anna förklarar andra gradens diffekvationer för en klängros i Trädgårdsföreningen.



Slutet gott, allting gott!

Postat av: Anonym

hahahahahahahaha!

2008-12-12 @ 16:21:55
Postat av: Anna

Jag ser verkligen fram emot att läsa dina samlade verk. Amazing story!



:)

2008-12-13 @ 09:56:20
URL: http://kellandersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback