And that's a fact! (Anna)

Påståeende:
Imorn klockan nio ska jag klippa mig och bli julfin.
SANT

Påstående:
Idag kom alla underbara Lavand-klänningar till jobbet.
FALSKT

Påstående:
Idag såg jag bystig ut.
SANT (enligt Frida) HAHAHAHA

Påstående:
Jag älskar vintern och kylan och vill ha det mörkt året om.
FALSKT

Påstående:
Jag har barn och familj.
FALSKT

Påstående:
Jag är vig.
FALSKT.

Påstående:
Jag är JÄTTE vig!

SANT

Och det är fakta!


(Ninni  var en jätte bra gymnastik fröken. )


Påstående:
Nu ska jag gå och lägga mig.
Så SANT, så sant....

Kommentarer
Postat av: Ninni

Jag vill nog påstå att du har en familj...

Puss

Postat av: Till Per B

du hade så rätt!!!

de var handdukar jag fick....

2008-12-18 @ 10:23:07
URL: http://absolutkarwowska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback