Advent nr 2(Anna)

Gott folk!

Nu är helgen slut. Ifall ni missat det. Jag har haft en lugn helg. Jag jobbade på lördagen. Sen var jag hos farmor som fyllde år. Sen var jag hundvakt åt Joppe och Grappo. Jag tog med dem hem till mig. Vi gick på långpromenad och sen mös vi. Jag, Timon och Grappo låg sked i soffan och tittade på Morden i Midsomer. Joppe låg på golvet. När han var still. Lady låg i andra soffan och väste som en orm så fort Joppe kom i närheten. Hon är trevlig alltså.

Sen hämtade jag mamma och pappa som vart på galej i Linköping.

Sen hämtade jag Ninni och Per och några väldigt alkoholpåverkade bekanta till dem.

Idag sov jag ända till 10.45. Ojojoj! Vad det var skönt. Sen var jag lite på promenad med Therese och hennes idag galet skrikiga barn. Men jag ville inte följa med dem hem faktiskt. Barn som skriker är inte min grej. Hennes barn skriker alltid när jag är med. Jag vet inte om det är nåt med mig.

Sen har vi haft gymnastikuppvisning. Det gick jättebra! Alla var skitduktiga.

Mantorp handboll var inte så duktiga. De fick stryk med typ 12 mål. Jag funderar på att konvertera till nåt annat lag.

Sen var jag på City Gross. Och sen har jag sett på teve. Nu ska jag gå in på cdon och titta om det finns nåt jag vill ha.




Imorn har vi gymnastikuppvisning i Vifolka kl 17.00. Kom och kolla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback