VERKLIGEN back on track (Anna)

Idag har jag skaffat internet. Så nu jädrar ska det bli ordning på bloggandet. JAg lovade mig själv att inte koppla i det förrän jag hade städat. Det gick inte bra. JAg gick direkt och satte mig vid datorn. JAg hatar att städa. Det är det värsta som finns. Jag kan tvätta och diska och annan skit men när det ska städas så vill jag kväva mig själv med en kudde. BLÄ!

Nu ska jag berätta om vad jag gjort i veckan litgrann. Det är alltid intressant.

Jag var hos Avelövs och drack vin/cider. Sen färgade jag Susannes hår. Det blev lite oranget, men jag tror hon blev jättenöjd ändå......... Sen fick jag spela kort med Alicia istället.

I fredags var jag och Arvid i Varamon. Love it there. Det var helt fantastiskt underbart väder (jag vill ha sommar året om).

Idag har jag varit på IKANO/IKEA. Jag handlade:
Ett internet
Guitar hero aerosmith (med gitarr, så nu har jag två om nån nån gång skulle vilja komma hit och spela med mig)
2 trosor, 2 BHar
Filter till kattlådan
Ett handledsskydd
En köksklocka
Ett fruktfat
Lådor till mina ca 30 gamla VHS-filmer
15 galgar

Jag känner mig nöjd. Jag hittade även lite fina lampor på ljusexperten.

Nu ska jag äta lax, sen ska jag STÄDA (eller dö).

Kommentarer
Postat av: arvid

Äntligen!!

2008-08-04 @ 19:17:25
Postat av: arvid

äntligen!!

2008-08-04 @ 19:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback