Utgång (Anna)

Igårkväll var det en riktig festlig kväll! Först var jag på körfest (mer om det senare...). Sen åkte jag hem till Frida.

Jag kom till vid tjugo över tio. Då drack vi tre überstarka drinkar. Sen vid tolv gick vi ut.


Frida hemma hos sig - festfin och redo.

Vi skulle vidga våra vyer, och gick därför först till Platå. Där fanns det killar i skjorta ni! Och med spetsiga finskor. För en sån här järv omväxling krävdes förstås att vi gick varsamt fram, så vi gick in på Platens också. Man måste ju förändra långsamt så man inte chockar kroppen helt.

Jag tog med mig kameran och skulle ta massor av kort ute. Jag tog på:


1) En lite för gammal kvinna i en ja... ful klänning.


2) Frida igen.

Vi får nog lära mig vad ordet massor betyder.

Annars var vi kvar ändå till halv fyra och hängde med lite skumma tjommar (utan att vara trötta alls). Jag försökte bjuda hem folk på efterfest till Frida men det ville inte hon. Frida fick förövrigt massor killar, hon var het som Chili in Oil. Jag fick motion av mina promenader runt Platå. Det blev ju lite dans också. Det var inte så bra musik på nåt av ställena.  Jag gav dricks i kalsongerna. På Platens träffade vi också två tjejer födda -92. Då kände man sig inte purung direkt. Men det är jag ju inte heller.

Kul var det iallafall!

Nu ska jag göra korvgryta. Vi ses sen. Då blir det ett inlägg om körfesten.

Kommentarer
Postat av: frida

oj vad jag är ful. hur jag kunde få så många killar är ett mysterium...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback