Spontanbesök (Ninni)

Det är alltid kul!
Extra trevligt är det när det är någon man sällan träffar.
Extra extra trevligt är det när man precis har börjat städa, men egentligen inte har lust till det alls.

Två ovanligt fräscha bikers tittade förbi idag.
Daniel och Bullen.



Vi fikade och snicksnackade en stund i trädgården.
Ragge passade som vanligt på att rymma under tiden.
Det är verkligen dags att det där staketet blir färdigt.

Sen tittade vi lite motorcyklarna.
Jag låtsades att jag fattade när de pratade tekniska grejer och la in lite imponerade kommentarer där jag trodde det passade.
Men fina var de i alla fall.
En var röd och en var svart och jag har inte en aning om vad det var för märken.



Nu hoppas jag bara att de är rädda om sig, sporthojsåkarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback