På spat (Ninni)

Det var två härliga dagar vi hade i Sandvik.
Mycket jobb - på ett bra sätt - och rekreation.
Kan det bli bättre?

Sandvik var jättefint.
Kan varmt rekommenderas.
På helgerna är det tjej-spa. Det kanske vore nåt?


Anna på Sandvik med nån sjö, vi kan väl kalla den Sandsjön eller nåt, i bakgrunden.

På onsdagen tittade till och med solen fram ur molnen.
Och Karin tittade fram ur skogen efter en snabb svampletarrunda.
För det erhöll hon fem hundra vuxenpoäng.

Boendet var föredömligt.
Möjligen att det var lite smått, allting.


Här är jag utanför mitt rum, nummer 29.
Där funkade inte duschen så det var ett väldans springande in till Karin i rummet bredvid.
Dessutom hade hon med sig snacks, vilket kan ha haft med saken att göra...
Tv:n i 29:an fungerade inte heller, så jag har vålgästat lite olika kollegor och tvingat dem att kolla på OS.

Och halleluja vad vi har ätit.
Fågel och fisk och en massa mitt emellan.
Riktigt bra mat var det faktiskt.
(För övrigt har GI-epidemin drabbat många av kollegorna... Hemskt, det där.)



Emma, Helene, Anna och Karin.

Uppgiften att alla skulle ta reda på något nytt om samtliga i sällskapet fick oanade konsekvenser.
Efter ett tag glömdes det där med att det skulle vara nåt positivt bort och det blev istället stor biktstund.
Hej och hå vad vi skrattade.
Ni skulle bara veta.....


Gunnel, Helene och Berit.


Enda mannen i sällskapet - Gympa-Mats!


Jag höll låda. (Löjligt uttryck det där. Tänk om jag hade hållit i en låda på riktigt. Det hade kanske också varit kul.) Anna skämdes lite grann. Linda var söt.

Sen blev kameran kapad och jag tvingades under mordhot radera blderna som hade "råkat" tas.
Men ett blev kvar.. hehe..
Åsa: Don't hate me for this men du ser för söt ut.



Så här ser de ut när de posar:

Lotta, Åsa och Anna-Lena.

Två helt perfekta dagar.
Terminen kunde inte ha börjat bättre.
Och nu är jag så laddad att ta emot kidsen på måndag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ser skoj ut. Måste bara säga att Helene har visst inte åldrats en dag sedan hon var Helenas (och min, tror jag) fröken för länge sedan. Lika söt som då. Undrar vad hemligheten är?????

2008-08-16 @ 00:33:24
Postat av: Josse

Vad lyxigt. SPA? Ni verkar fatta vad man egentligen behöver innan alla elever kommer. Vi planerar och planerar den här veckan och sitter i möten dag in och dag ut. Ska ta upp det här med Spa till nästa termin.

Postat av: Jill

Såg väldans trevligt ut. Hoppas nu kidsen är snölla imorgon och hela terminen.

Kram

2008-08-17 @ 09:46:21
URL: http://www.wegerup.blogspot.com
Postat av: Ninni

Linda: ELler hur! Måste fråga vad hemligheten är, så meddelar jag dig sen. ;-)

Josse: Tycker jag absolut! Känns härligt med en sån här start. På dem bara!!

Jill: Tack, det hoppas jag också. Kram.

2008-08-17 @ 18:24:28
URL: http://kellandersisters.blogg.se/
Postat av: Åsa

Du har helt rätt Kristin! Men jag gillar dej ändå;-).Kram

2008-08-17 @ 19:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback