Ninaninaninana ninanananina (Ninni)

Här kommer ett boktips som heter duga!



Potensgivarna av Karin Brunk Holmqvist.

Berättelsen handlar om de två systrarna Tilda och Elida Svensson. På ålderns höst beslutar de sig för att starta en postorderfirma där de ska sälja potenshöjande medel, detta trots att de aldrig haft förmånen att stifta bekantskap med den manliga potensen. Fröknarna Svensson, som tidigare levt en inrutad och ganska tråkig tillvaro, blommar upp och tar sig för den ena utsvävningen efter den andra när de får en ny granne - byrådirektören Alvar. (Hur många byråer måste man sälja innan blir byrådirektör, undrar Elida.)

En varm, rolig, charmig och kärleksfull bok.

Har ni inte redan läst den, se då till att göra det!
Vet inte när jag skrattade så mycket åt en bok senast.
Jag ligger här i soffan och skrattar så hela möbeln guppar.

Kommentarer
Postat av: Cici

Varför skiva här o inte på bokbloggen?

2008-08-04 @ 18:30:17
Postat av: arvid

Kanske för att få icke boknördar (som jag), att läsa nåt. Dock vägrar jag läsa nåt, utan groteska mord och förutsägbara poliser.

2008-08-04 @ 19:16:32
Postat av: frida

vafan Arvid, menar du att du inte brukar kolla in Böcker är knark? skäms.

Postat av: Jill

Tack för tipset!

2008-08-04 @ 21:17:07
URL: http://wegerup.blogspot.com
Postat av: Ninni

Cici: Jamen jag har glömt mitt lösen. Ska bara komma på det först så kan jag blogga nåt där sen.

2008-08-04 @ 23:38:51
URL: http://kellandersisters.blogg.se/
Postat av: Cici

Snyggt! :)

2008-08-05 @ 10:56:51
Postat av: malin

Jag håller med!! Underbar bok!

Hanna: Tack igen! du ska få tillbaka din bok.

2008-08-05 @ 14:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback