Nära skjuter ingen hare (Anna)

Det var ju synd när det var så nära. Jag vet att det är några minuter kvar men jag tror inte att Sveriga gör nåt mål. (Jag pratar självklart om fotbollsmatchen mellan Sverige och Tyskland.) Men det var ju kul att de vann handbollen.

Inatt var jag uppe och tittade på simningen och friidrotten. Sen var det gymnastik. Jag hejar ju på Kina, så jag blev lite förbannad när USA vann. De är inte alls lika snygga att kolla på. Dessutom verkar hon som vann så jävla bitchig och fisförnäm och tråkig och blä helt enkelt. Kineserna är alltid söta och ler in i kameran. Gullungar.

Sen tittade jag på simhopp också. När jag var liten skulle jag bli simhoppare.

Det var kul med kvartsfinalerna på 100 meter fritt också. Bolt såg ut som han promenerade. Hahaha. Jag hejar på honom.

Det var härligt att tenniskillarna gick till final också. Då får vi ju en medalj. Fast jag såg inte så mycket av det, det ska jag erkänna. Jag gillar ju inte tennis.

Nu har det vart mest fotboll och lite Carolina Klüfts misslyckade tresteg. Jag väntar på hoppningen. Den har ju försenats nu när matchen gick till förlängning.

Klart slut (tror jag).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback