Lägesrapport: kvällslivet i Mantorp (Anna)

Det är drag på det ikväll i Mantorp. På en kvart har jag sett:
En man med en hund och en pipa (förmodligen kriminell)
En ungdom på moped (förmodligen kriminell)
En granne som har slängt sopor (förmodligen utan att källsortera)

Och så säger folk att Mantorp är dött på kvällarna. Här tycker jag att jag bevisar motsatsen. Det är hallaballo värre.



Den här gatlampan utanför mitt fönster är lite mystisk (förmodligen kriminell). Ibland blinkar den till liksom. Mantorp är full av överraskningar så här under kvällstid.

Tack och hej.

Kommentarer
Postat av: Tania

tack anna. jag är helnöjd med infon!

Postat av: frida

sådärja, där har vi ett riktigt roligt och informativt inlägg. mera sånt!

2008-08-26 @ 21:52:32
URL: http://fridur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback