Jag vill inte sluta på Sportif om det är så här det går... (Anna)

Idag har det varit en fin dag. Inte vädret men så mycket annat. Jag har varit ganska ful. Men jag har sett fina skor.

Jag såg lite OS inatt/morse. Sen var det lite frukost. Sen åkte jag till jobbet. Vi tittade på lite skor och kläder för Pelle har varit på mässa och tittat på grejer. Jag har sett ett par så snygga nike som jag ska köpa i vår. Jag längtar så! Sjukt snygga.

Sen köpte jag mat på Thai coconut och tog med mig hem. Eftersom de hade två underbart goda rätter idag så köpte jag båda, för jag tänkte att jag ska ju ändå äta på kvällen också. Sen åkte jag till Ninnis jobb och tittade på ridningen där med dem. De jobbade självklart oerhört flitigt samtidigt allihop, som de simultansförmågade kvinnor de alla är.

Ni minns Mats va? Man kan säga att det gått utför, jag har hört från en säker källa att han numera ser ut som kapten Haddock.


Hoho sailor!

Nu ska jag lägga pussel på datorn. Det är min nya grej. Imorn blir det ju lite sovmorgon, jag har tänkt att se gymnastikfnalen och den börjar inte förrän 05.50. Sen på eftermiddagen är det dressyr!

Hej då!

Kommentarer
Postat av: frida

har Mats skaffat ett entourage av äldre kvinnor också?

Postat av: arvid

härligt med sovmorgon. gymnastiken blir det lätt, men inte dressyren. Sen är det väl bara att låta skägget växa.

2008-08-12 @ 22:36:00
Postat av: arvid

frida,han är ju deras gigolo

2008-08-12 @ 22:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback