Förmodat samtal på svt (Ninni)

Människa med noll koll men för mycket inflytande 1: Hmm. I natt har vi mycket spännande i OS. Vad ska vi sända?
Människa med noll koll men för mycket inflytande 2: Fäktning, beachvolleyboll, vattenpolo. Ja, här blir det svårt att pilla russinen ur kakan.
Mmnkmfmi 1: Här! Jag har det! Vi sänder damlandhockeyn Kina-Spanien!
Mmnkmfmi 2: Det är verkligen en tittarfavorit! Den är samtidigt som som svenskarna kör första grenen i fälttävlan.
Mmnkmfmi 1: Ridsport är ju bara en av sveriges största sporter och så är fälttävlanslaget ett av våra medaljhopp. Det vill nog ingen se.
Mmnkmfmi 2: Nej usch, det kan jag inte tro.
Mmnkmfmi 1: Usch. Ridsport.
Mmnkmfmi 2: Usch igen.
Mmnkmfmi 1: Jag tycker vi jobbar bra ihop, du och jag! Vi har koll, liksom.

Kommentarer
Postat av: Jill

Postat av: Jill

Hahaha. Jag som gick in här för att fråga dig om ridningen. Vad hette hon du kände så att vi kan ha koll på henne?



Jag tror ett rpoblem med ridsport är att man själva gärna skärmar av sig och är en ganska sluten grupp. När jag jobbat och skrivit om ridning har det alltid givit mig den känslan. Lite snobberi över det. För även om ridsport är stort så är det ju inte alls en folklig sport som det ser ut idag.



Din andra sport njuter jag däremot av. Gymnastik är så himla häftigt att titta på. Det är nerv och en känsla av overklighet. Hur kan man görade där sakerna? Hur vågar man?

2008-08-10 @ 10:23:43
URL: http://wegerup.blogspot.com
Postat av: Linus B

Ridsport kan väl aldrig vara kul o se på tv? =) bara för att ni gillar hästar :P

hoppas det går bra för dom =)

heja sverige

2008-08-10 @ 12:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback