Bara två veckor kvar (Anna)

Jag är så förbannad på vädret. Här har man semester och så spöregnar det. Fy vad taskigt. Jag har två veckor kvar och jag lovar att om inte gud gör fint väder så ska jag sjunga jättefalskt i kyrkökören hela hösten.

Idag har jag vart tjurig på vädret. Jag har även vart i Linköping. Först åt jag lunch på thai coconut. Jag hade lite abstinens efter två thai-fria veckor. Sen köpte jag ett chokladfondue-set på village, så imorn på bokcirkeln ska jag bjuda på fondue. Smaskens. Sen var jag hos doktorn med handen. Alltså inte doktorn med handen (fast han hade ju två) utan jag var hos en doktor och tittade på min hand. Den är väldigt bra. Jag var lite svag i lillfingret bara så det ska jag träna nu (?). Sen var jag hos en annan doktor. Han är min diabetesdoktor och är väldigt bra. Han konstaterade att det var bra att jag skaffat mig ett extra lager fett på magen för att jag hade inga stickmärken för en gångs skull. Jag är inte lika glad över det. Sen var alla min prover bra. Jag vill skryta med att mitt HBa1c låg på 4,7 (alltså mitt långsocker). Det är svinbra. Som hos en frisk. Sen åkte jag till Sport IF och tittade på lite nya kläder och betalade lite skulder. Jag köpte också en rosa skärbräda och några fina rosa skålar.

Sen köpte jag med mig McDonalds hem. Hans mat alltså. Sen kom Ninni. Vi spelade lite guitar hero. Sen skrev vi brev som vi har delat ut till lite gymnaster. Sådär en 20 brev till barn som bor över allt från Tomta till Sya och till Mörby. Det tog några timmar.

Nu ska jag beställa lite på cdon.

Kommentarer
Postat av: Pelle

Kul att höra att både hand och blodsocker är bättre! Lillfingerträning och guitarhero borde väl kunna funka ganska bra ihop?

2008-08-05 @ 09:06:10
Postat av: Arvid

jag vill oxå ha chokladfondue, blink blink. Nu har jag lyckats träna upp hjärnan lite.

2008-08-05 @ 15:02:35
Postat av: Anna

Jo nu när jag kör på medium (skryt) så får jag använda lillfingret riktigt ordentligt. Oftast fel.

Fonduen blev äcklig. Typiskt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback