Woo.. Okej, jag säger bara så här... (Ninni)

Ja, här sitter jag och har inget vettigt att blogga om. Det har varit en helt vanlig måndag. Massor jobb och gymnastik efter det.

Ikväll är det stortvättarkväll inför resan. Vad tråkigt att det är hockey ikväll då, tyckte Per och begav sig till Linköping för att kolla på Lkpg-Timrå.

Annars är det lugnt. Jag har ätit en dubbeldaim så nu mår jag lite illa. Anna hälsar, apråpå det, att ni inte bör köpa den nya blanddaimpåsen då den smakar "gammal svett".

På tal om att må illa. Jag vet att det redan är lite gammalt men kolla in den här hos
cider, om ni inte har sett den tidigare. Det är riktigt äckligt, men hey, allt kan hända i direktsändning. Jag har iallafall aldrig haft sån mensvärk.

Kommentarer
Postat av: Linda

Är den verkligen helt på riktigt?

Postat av: Tania

jaaa det var ju i direktsänding till o med.. haha

2007-09-25 @ 00:12:11
URL: http://taniasincic.blogspot.com
Postat av: Anna

Jättekul. Just att hon är så jävla käck efteråt också.

2007-09-25 @ 21:57:09
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback