Helgen i korthet (Ninni)

Stockholm i helgen. Jädrans vad kul det var. Orkar inte skriva om allt men kräftskivan på Värmdö på lördagskvällen var en riktig höjdare. (Även om det innebar attt vi missade en, vad jag läst och hört, toppenmatch... De hade typ 50 kanaler i den där sommarstugan, men inte trean...) 

Hanna, Lisa och jag har haft det så mysigt, väldigt mycket tjejsnack. En superhelg! Det gör vi om tjejer!

Jag hann även med att besöka John i Sumpan. John och jag var bästisar när vi växte upp. Han är anledningen till att jag fortfarande kallas Ninni. Själv fick han fick det mindre smickrande smeknamnet Nås, men av någon anledning tog det sig aldrig riktigt i umgängeskretsen. Vi ses hursomhelst alldeles för sällan och jag är glad att vi hann ses en stund.

image1058
Världens bästa John på vår årliga julaftonsfrukost förra året.

Till mitt, och ert, stora förtret glömde jag kameran hemma så det blir dessvärre inga bilder från helgen.

Ikväll har det varit gymnastik igen. Det gick bra, förutom att jag fick en riktig tjottablängare på ena käken. Nu ser det ut som om jag har påssjuka. Med det är ju sånt som händer i den här typen av farliga sporter. Anna drabbas ju av akut näsblod minst fem ggr/termin efter att ha fått en pärla av någon gymnast.


Kommentarer
Postat av: frida

skäms Ninni, är man borta en hel helg MÅSTE kameran med.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback