Stinkin' Karlsbo (Ninni)

Men åh vad det luktar äckelpäckligt här hemma. Nu kan man lätt tro att det är Per eller möjligen Raggeragnar som står för odören men icke. Det är osten som vi åt igår kväll. Visst, den var som jag skrev fantastiskt god men detta är inte värt det. Jag kan knappt vara inomhus. Lukten skapar illamående och huvudvärk. Ska även poängeteras att stinkosten inte har vistats i huset på snart 18 timmar. Den ligger i tre skräppåsar i sopptunnan. För att vara på den säkra sidan har jag även rullat iväg sopptunnan på behörigt avstånd från huset.

Jag förstår verkligen inte hur Malin klarar av att jobba i en ostbutik. De borde ha stinktillägg på sin lön. (M och J, tyck nu inte att jag är otacksam. Osten var god. Men vi kanske kan äta ost hemma hos er i fortsättningen...)


Kommentarer
Postat av: Cici

Här stinker det avlopp istället. Jag vet inte vad som är värst..

Postat av: Ninni

Ja det är frågan. Mitt borde ju iaf försvinna hyfsat snart så du har det nog lite värre gumman.

2007-10-20 @ 19:00:03
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Anna

Men hallå, maskar i brödet då?

2007-10-21 @ 13:32:16
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback