Shopping (Ninni)

Idag var Anna, Cici, jag och ungefär en miljon andra människor på ikea.

Jag köpte:
- En grå polotröja
- En t-shirt
- Två par rejäla underbyxor
- En badrumsmatta
- En deodorant
- En mysig filt
- Prytlar till halloweenfesten
- Två par draculatänder till Halloween (När jag kom hem insåg jag att de inte passar mitt folkslag, d.v.s. tandställningsfolket)
- En reflexväst
- En pannlampa

Sen får man väl för all del säga grattis till Göteborg. Kul för er att vinna, trots att allsvenskan är en riktig skitserie.

Ikväll har jag varit riktigt i städartagen. Har påmint lite om en duracellkanin här hemma. Men nu är det fint och glänser, iaf på undervåningen. Övervåningen får vänta tills imorgon.

Jag är inte så bloggig just nu som ni märker. Ni får ha överseende... Det blir bra igen när Anna Karin Maria får internet. Då blir det kul igen.

Sov så gott!


Kommentarer
Postat av: Tania

ja allsvenskan är inte mycket att hurra för. fast kul med de svenska lag som är ute i europa och spelar! men Djurgården skulle ju enligt mig vunnit.

Postat av: Ninni

Kan bara hålla med!

2007-10-29 @ 12:24:59
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback