Pysselmåndag (Ninni)

Varför? Varför är det omöjligt att sova om morgnarna när man är ledig? Förra veckan var jag dödstrött varje morgon och då tänkte jag Vad lyxigt! Nästa vecka kan jag sova hur länge jag vill varje morgon! Men icke. Jag blev alldeles deppig när jag vaknade imorse och klockan bara var 06.24. Och det är ju helt omöjligt att somna om. Det fick bli långfrukost med Corren. Inte så dumt det heller.

Idag pysslas det återigen friskt här hemma. Försöker hinna med allt sånt där som jag inte hinner annars. Det sorteras, kategoriseras, rensas, slängs, packas i lådor och så vidare...

Ragge ligger dock inte på plus. Han har ätit upp kamerakabeln. Ja, inte hela. Bara gjort tuggmärken längs hela sladden. Nu sitter han därför i ett hörn och tjurar såsom han brukar när han vet att han har gjort ett hyss.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: D

Äh, om du vaknar och är pigg är det bara att vara glad. Morgonen är den bästa delen av dagen - sedan blir allting solkigt. Lång frukost och tidningsläsande är alltid trevligt.

2007-10-29 @ 13:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback