Fly lilla sparvöga (Anna)

Imorse var jag och gynekologisk undersökning. Det är alltid lika trevligt. Det är härligt att instrumenten är så små och varma.

Under dagen har jäg kommit på vad jag ska bli känd för. Jag ska krypa in på små ställen. Tidigare under dagen började jag min karriär genom att krypa in i glasmontern på jobbet. Det var nice.

Men ikväll är det idol. Temat för kvällen är blod, svett och tårar. Sjukt va? Jag ska äta rån med bregott och digga friskt.

Nu ska jag sluta blogga genom telefon via Kristin och istället hänga upp tvätten.

P.s. Jag älskar er alla.
P.s. 2. Är det någon mer som tycker att Ninni och jag är söta som socker? Eller är det bara de på mammas jobb?

Kommentarer
Postat av: frida

det är ANNAS inlägg, inte Ninnis! skärpning, folk kan ju bli ju förvirrade. inte jag, eftersom jag var det var jag som föreslog att Anna skulle krypa in i glasmontern. förresten visade hon myntinkastet för kunderna, det var det roligaste.

Postat av: Ninni

Hahah. F'låt. Det var int emeningen att förvirra någon. Det gick av gammal vana. Det är nu korrigerat.

2007-10-26 @ 22:03:20
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Pelle

FLYG lilla sparvöga för gud i helvete! FLYG!

2007-10-27 @ 11:06:17
Postat av: Ninni

Hehe. Såg i morse att jag hade missat G:et men orkade inte ändra. Sen tänkte jag att detta kommer driva Pelle till vansinne. I was right! Haha. Nu vägrar jag ändra det!

2007-10-27 @ 15:20:50
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Pelle

Du vet ju hur mycket den låten betyder för mig.

2007-10-27 @ 22:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback