Världens snyggaste tårta! (Anna)

174189-304

TACK FÖR MIN FINA FÖDELSEDAGSTÅRTA ARVID OCH PELLE!

Grymt ful faktiskt, men det bjuder jag på. Jag tycker det är roligt att jag kan roa någon.



PS. Jag skrev om att Helena var så tjock i ansiktet igår, för er som inte vet vill jag berätta att hon har opererat bort tänder. Hon har inte gått upp i vikt i övrigt, och skulle hon nån gång göra det så skulle jag inte lägga ut det på min blogg och rekomendera er alla att åka och titta på missfostret. Jag är ärlig, men inte elak. Hoppas jag rett ut eventuella missförstånd...

Kommentarer
Postat av: Josephine

Hahaha va snygg!

Postat av: Anna

Japp, jag är en riktig fröjd för ögat!

2007-05-03 @ 12:43:47
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Linda

Sjukt ful bild Anna, men nästa gång ja e hemma ska ja leta upp den fulaste bild ja kan hitta på mig i mina yngre dar, som kompensation för alla asgarv dina bilder givit mig!

2007-05-04 @ 21:23:00
URL: http://tulpangnissel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback