Valborg (Anna)

Igår var jag först på sjukhuset och gjorde EEG. Sen var jag och tränade yoga. Jag hade aldrig gjort det, så jag kände att det var på tiden att jag provade. Alla gamla tanter som var med var viga som as och stod i spagat. Dessutom stod vi i kråkan, fisken, fågeln, krokodilen och några andra djurarter. Jag kände mig lite lost.

Sen var jag i Mantorp och lagade bilen för 2887 kr (pappa).

På kvällen åt jag först mat med Cici och Daniel. Sen åkte vi 1) till valparna 2) till Ninni 3) till Helena i Väderstad och hennes barn som hon var barnvakt åt. Sen var kvällen slut.

Även jag måste påpeka hur otroligt tjock Helena är i sitt ansikte. Jag trodde det var ett skämt när jag såg henne. Men ack nej, det var den grymma verkligheten. Hahahahaha... Till er alla: Åk och titta på Helena om ni vill ha er ett gott skratt...

Nu ska jag va med Alle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback