Ute på hemligt uppdrag (Anna)

Idag har dagen gått fort och framförallt stup i ett (som tåget som går oftast, Arvid).

Först imorse var jag och Linda på uppsatshandledning och vi måste skriva om det mesta. Kul va?

Sen var jag hos doktorn och skulle lämna ryggmärgsprov, trodde jag. Men de slog bara lite på mina knäreflexer. Lite pinsamt att ha med sig mamma för det. Men jag skulle få en ny tid på fredag.

Sen på eftermiddagen har Ninni och jag gjort en hemlig grej (för en del iallafall). Vi vill inte berätta vad, utan det kommer att komma som en glad överraskning till er alla.

Efter det var jag, Ninni och Linus på Yogi och åt Chicken ticka tandoori. Det var gött! Speciellt den liiiiiilla chokladbiten efteråt. Praise the lord.

Ikväll är det Grey's som gäller. Wohoo!



Jag vill gärna skriva nåt roligt, man fan vad tråkig jag är...

image372
Min nya kille

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mer bilder!

2007-05-15 @ 20:09:01
Postat av: Helena

Du lyckades få till det på slutet, jag skrattade iallafall

Postat av: Anonym

hehe

2007-05-18 @ 00:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback