Studiedag (Ninni)

Idag har jag haft studiedag. Vi har varit  i ...

174189-392

...Medevi Brunn. Vi blev guidade i Carl von Linnés anda, åt god lax (dock med en massa ben i), fick en tvål (antar att vi luktade lite illa) och hade så trevligt så. Dessutom drack vi av brunnsvattnet så nu kommer jag vara frisk, leva länge och föda 26 barn (puh...).

När jag sa till Pernilla att jag hade studiedag trodde han att jag var ledig. Men nu är jag ju av en händelse inte längre elev utan lärare och då får man istället förkovra sig i omgivningens kulturarv. Och det är ju nyttigt.

Kommentarer
Postat av: Anna

om du föder 26 barn kanske jag kan få två tjejer av dej så slipper jag föda några.... Win win situation, tror jag allt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback