Min dröm-man (Anna)

Nu när jag inte har nåt att göra innan Alle är klar tänkte jag göra ännu en intressant lista.

Den jag skaffar mina barn med ska vara:

Lång (åtminstone 1,80 har jag räknat på, då jag själv kommer från en kort släkt och vill att mina evetuella framtida söner inte ska bli dvärgar.)
Blond
Smal
Musikalisk

Rik
Jaja, snäll då...

Det är de enda kraven jag har. Är det nån som känner sig träffad är det bara att höra av sig.

Parantes 1:
(Jag vet, jag är ytlig och vill ha blonda, lockiga, söta barn som går på gymnastik och sjunger som små änglar.)

Parantes 2:
(Det slog mig också att jag precis beskrivit Linus... Läskigt.)

Kommentarer
Postat av: Uffa

Ha ha ha kände igen mig lite där.

Lång - ja, 186cm
Blond - jepp
Smal - jo men lite mer åt normal
Musikalist - lite, har spelat trumpet. Farsan är saxofonist
Rik - nja jobbar på det, är anställd + egen företagare
Snäll - yes, alldeles FÖR snäll tyvärr


2007-05-07 @ 23:03:20
Postat av: Anna

hahaha... ja det låter ju förträffligt! Säg till när du är rik då :-)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback