Konsert (Anna)

(Inhumant tidigt, lördagmorgon halv 8.)

Igår kväll var jag med Arvid. Först var Mats med en timme eller så, men sen gick han hem, den jävla bangern/toffeln. Arvid och jag fick roa oss bäst vi kunde, och det kunde vi! Arvid= mkt rolig. Anna = lite rolig. Arvid = blev lite full och glad. Anna = den tråkiga torrisen som köpte ett vitlöksbröd och pepsi max. Tillsammns var vi på topp.

image378
Mats aka Pappa

image379
Arvid aka Avve Pavve Handbollspung

Efter vår "barrunda" begav vi oss till skylten för att titta på Shout Out Louds. Det var mkt bra! Jag gillar inte riktigt att trängas bland massa människor sådär, och dessutom brukar det alltid lukta fis, men vi stod längst bak och gungade med till det svängiga dragspelet.

image380
Mycket tak och lite band, det är så det blir när jag tar kort...

Tip-top!


(Idag ska jag till min moster och kusiner i Stockholm. Vi ska åka kl. 9. Men jag var tvungen att gå upp såhär tidigt för jag behövde kamma håret, och man får räkna med minst en halvtimma till det...)

Kommentarer
Postat av: Tania

shit. hördes jag så mycket när jag gapade där framme? vad skrek jag? faaaaan man ska inte vara full på konserter.

2007-05-19 @ 12:20:00
Postat av: Anna

haha... "det är den bästa låten" (tydligen ganska många)
dessutom tror jag bestämt att du var i gräl med några tjejer/killar med ljusa röster innan konserten...

Postat av: Tania

nej nej inte gräl. jag var bara trevlig hela kvällen. det är jag säker på =)
men det var ju hm. vad heter den. hm... jo just det Time left For Love som var den bästa. haha.
ja herregud. alkohol. :)

2007-05-20 @ 12:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback