Jag ska vara med i en dokumentär (Anna)

Igår var det en lång dag. Inte längre än någon annan för all del, men den kändes lång då det var fullt upp hela dagen.

Först hade vi samling klockan 8 i Östra Tollstad kyrka. Sen sjöng vi klockan 10. Eller sjöng och sjöng. Jag har fortfarande ingen röst sen jag var på Liseberg så jag mimade hela konserten igenom. Jättebra!

Sen åt hela kören mat (buffé) ihop och hade lite avslutning så där. Det var trevligt men ben i fisken, I DON'T LIKE!

Sen hade vi samling igen kl 14. Vi skulle nämligen sjunga i en dokumentärfilm i Västra Hargs kyrka. Jag vet inte riktigt vad själva filmen ska handla om, men säkert nåt jätteintressant! Som vår kör... Iallafall, jag mimade lika glatt under den 1,5 h långa konserten och efteråt kom han som gör filmen fram till mig och sa: (citat)
- Du var verkligen jätteduktig, du får aldrig slute att sjunga du som är så duktig. Se till att du inte träffar någon kille som får dig att sluta sjunga.

Jag tackar och tar emot. Tydligen är jag jävligt duktig på att mima.

Sen fick mamma en liten present på mors dag av mig och Ninni. Det var en fin mugg och massa fin choklad. Vår mor älskar choklad.

Sen var jag på City-G och handlade mat för 733 kr. Det blev bara goda diabetessaker.

Sen kom Linus hit. Vi spelade gitarr och lite munspel, samt försökte sjunga litegrann (jag). Sen tgick vi och la oss och tittade på film. Jag somnade efter en minut. Jag är så roligt sällskap.

image419


Vi såg the Anchorman. Den är alltid rolig.

Kommentarer
Postat av: Pelle

Jag måste bara få klarhet i en sak. Somnade du
A) under filmen?
B) efter filmen?

2007-05-30 @ 17:33:56
Postat av: Anna

efter. helt klart efter.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback