Glass och Tv (Ninni)

Ikväll har det varit slappt. Kom hem lagom till Greys. (Vem kommer dö den här gången? Bebisen, pappan eller båda?)

Därefter var det lagom att flörpa över till andra halvlek i Campions league-finalen. Milan är välförtjänta vinnare. Matchen var lite sådär, förutom sista tio, så jag passade på att sticka lite samtidigt.

image395

Dessutom har jag lyxat till det med lite (eller mycket) Häagen Dazs Vanilla Caramel Brownie. Tyckte jag kunde unna mig det efter en hel dag med friidrott.

Kommentarer
Postat av: frida

den är bra jäkla god den glassen.

Postat av: Ninni

Ja. Fast pralines and cream är ÄNNU GODARE! Kan ni inte ta hem den till CG nån gång.

2007-05-24 @ 19:37:45
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Anna.

sluta skriv om greys!!!! jag har inte kommit lika långt som tv:n... :)

2007-05-25 @ 10:40:15
Postat av: Anna

Då ska vi tänka på det, och skriva i koder nästa gång... kan du rövarspråket?

2007-05-28 @ 18:51:16
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback