Det är för lite porr inom diabetesforskningen (Anna)

"Porr gör så att tekniken går framåt"

Citat av Ulf Per Bruno Valsinger (ja förlåt Pelle, men det känns inte rättvist mot världen att inte bjuda dem på ditt välkomponerade namn). 

(Han syftade på Internet, som utvecklats i en rasande fart pga (?) porren. Därför tror inte Pelle att diabetesforskningen kommer gå framåt, då den innehåller alldeles för lite (jag skulle säga ingen alls) porr. Vad tror ni, kära läsare?) 

(I parantes två vill jag skriva att Pelles bröder har samma första respektive tredje namn... Är inte det helt fantastiskt?En Ulf Albin Bruno och en Ulf Robert Bruno existerar alltså även.)

(Jag hoppas att det är okej att jag lägger ut sån här fakta om Pelle och hans familj... Jaja...vad kan hända annars? Jag kan ju inte få sparken direkt... Eller... det kan jag kanske...)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha... kuliga föräldrar...

2007-05-14 @ 09:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback