Sjukt rolig kväll hos Josse Kosse (Anna)

(En liten ko betar för långt bort i skogen, kom hem kom hem, muuuuu, så får du frö???)


Igår kväll var jag, Frida och Helena hos Josse. Det var jätteroligt!!! Jag skrattade flera gånger så att det kändes som om man skulle kräkas, oftast åt att Josse skrattade så dant åt sig själv. Hon gör det. Ofta. Hahaha.. Ärtskida???

Först lagade vi hemmgjorde pizza och åt tills magen stod i tre hörn och fyra kanter. Vi köpte kebebsås från mantorps pizzeria till. Mmm, vad det var gott.

Sen pratade vi väldigt mycket om stjärtar. En mycket lärorik kväll. För vad luktar ostbågar egentligen? Och hur luktar stjärtsvett? Nu behöver jag inte undra längre...

Tyvärr är ju min kamera så dålig (jag ska köpa ny så fort jag får lön), så jag tog bara en grupp bild. Men Helena (aka kniparn) och Josse tog mycket bilder, länka er vidare till dem!

174189-190

Nu måste jag verkligen plugga... Hej hopp.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du lång bort i skogen o betar min vän, lilla ko lilla ko, lilla ko, kom hem. Är du lång bort i skogen o betar min vän, lilla ko, lilla ko, kom hem. Hemma får du härligt hö. MUU. Lilla ko, lilla ko, lilla ko, kom hem. Hemma får du härligt hö. MUU. Lilla ko, lilla ko, kom hem.

OKEJ?

2007-03-18 @ 11:14:32
Postat av: Josephine

Var från mig förståss

2007-03-18 @ 11:14:49
Postat av: Anna

Tack för att du delar med dig av texten. jag ska sjunga den varje kväll nu...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback